Semester.

Nu ska vi se hur det går, jag testar att blogga i mobilen. Jag och familjen är på resande fot denna vecka. Vi är hos min familj och hälsar på. Härligt med lite omväxling i vardagen. Vi hittar på utflykter, går till olika parker och leker med barnen, lagar god mat, hänger i min mammas odlingslott och bråkar med alla tistlar och bara njuter av sommaren! Min mamma bor i ett "blandat" område, mest svenskar men mycket invandrare också. Men jag tror jag är den enda niqabisen här... Igår va det jätte varmt ute, jag var ensam med barnen en stund och jag gick med dem till parken här där det finns en liten plaskdamm. Jag märker direkt att en del stirrar hela tiden på mig och de tittar sådär surt, yes jag har förstått att ni inte gillar mina kläder. Men så hände något helt oväntat subhanAllah. Det gjorde mig så glad och jag fick verkligen lite extra kraft att kämpa på alhamdulillah. Ibland hjälper Allah en från det mest oväntade hållet. Fast jag hinner inte skriva om det nu :) Nu är det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback