Blommor!

Ni får helt enkelt vänja er vid att jag lägger upp mycket bilder på blommor och natur för det är verkligen något som jag älskar och som är en stor del av mitt liv. Inshaallah till nästa år hoppas jag att vi får en odlingslott som jag kan gå lös på :) Efter en vecka hos mammsen måste jag erkänna att det kliar i mina fingrar. Mamma har en odlingslott och nu har jag fått se vad det innebär. Det är en del jobb men jag är övertygad om att det är värt jobbet. Tänk så härligt att ta cykeln bort till odlingslotten och plocka med sig sina egen odlade grönsaker till maten!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3538786/images/2012/pic_50029ab59606ee7dcd001178.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback