En trött, seg och regnig dag.

Det var länge sedan vi haft en sådan seg och trött dag som idag subhanAllah. Kanske på grund av att jag satt uppe sent igår, men ibland är det bara tröttsamt med grått och regningt väder. Kallt och regning väder i juni, brrr. Jag tror jag går in på yr och svt minst 5 ggr per dag bara för att kolla vädret. Kanske, kanske står det plötsligt att det blir varmt och soligt imorgon inshaAllah.

Men till slut blev vi trötta på oss själva och begav oss ut. Det är ju ännu tråkigare att bara sitta inne! Vi tog en promenad i regnet, ibland blev det uppehåll, skönt! Storebror var så faschinerad över alla hundratals sniglar som kröp på vägen och en halvt mosad groda, mm jätte mysigt.

Jag vet, min regnkappa är så fin mashaallah. Värd sitt pris på tio kr. Vart kan jag hitta en regnponcho i svart? Ingen engångshistoria utan en riktig redig regnponcho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback