Söndag.

Tidig morgon och sen kväll, äntligen pustar jag ut när sista ungen somnat nästan kl 22. Nu är tiden bara min alhamdulillah. Egentligen hade jag planerat att äta min kvällsfika (kesella+fil med müssli toppat med äppetbitar och mackor) i lugn och ro medan barnen sov sött men eftersom bebisen inte ville sova så blev det inte så. Fast det är ju mysigt med sällskap också, speciellt en gosig unge.
 
Idag har jag och killarna varit på playdate hos deras bästisar : ) mashaallah, det är en salig blandning av bus, skratt, bråk, lek, babbel (mammorna), gråt, skoj, kramar och massa annat. Trevlig söndag har vi haft med andra ord. Vi fick oss en liten promenad i regnet på vägen hem. Det blev en turbo-städrunda hemma innan stora killen skulle sova. Jag läster nästan alltid någon bok för honom innan han somnar. Just nu har vi fastnat på Halvan- och Castor böckerna. Ibland känns det nästan som om jag läser mer för min egen skull haha, speciellt Halvan böckerna.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback